Thursday, December 27, 2012

Manusia sekarang

I dont know whether I`m to emotional lately or what
That girl should not behave like what she did
As mama said maybe dia penat kerja
Okay tak kisah la kau penat kerja ke apa, dengan customer boleh tak at least smile a lil bit
Ouh  with ur boy friend boleh pulak kau senyum-senyum bagai
Haihhh, tak tau lah nak cakap apa
Ingat aku je yang perasan, but adik pun perasan
Mana lah pergi budi bahasa kau sebagai orang ni
agaknya kau tak pernah kot tengok iklan-iklan suruh berbudi bahasa. Takkan sekolah kau tak ajar eh?
Aku wonder jugak.Betul cakap adik, if kau tak suka pun aku yang order at least respect sikit mama yang ada sebelah aku -,-
Nasib baik la aku tak kenal kau. Aku takut semua orang lari je tak nak beli dekat situ dah
You should treat ur customers in good way and smile .
Senyum tu sedekah okay. kau dapat pahala and orang yang beli pun tak dapat dosa kutuk kau 
Astagfirullahalazim. Sabar natasha nabila
 

No comments:

Post a Comment