Monday, January 21, 2013

Best ke?

Aku wonder , best tak if ada bestfriend lelaki ??
Boleh ke lelaki tu faham apa yang girls rasa??
Boleh ke dieorang pujuk bila kita rasa down semua??
As Adrina Raihan said, best actually having guy as our bestfriend
Dieorang lagi faham kita sometimes and paling best bila nak gosip together
Haha, bila dengar Adrina cakap macam tu rasa macam pelik.
But, betul juga apa yang Adrina cakap.Sometimes lelaki lagi faham apa yang kita rasa                         
Maybe aku tak pernah ada lagi kot bestfriend lelaki ni, aku pon tak sure either aku pernah ada or tak selama ni . Sebab most of my time I spend with my lovely girlfriends and rasa macam susah nak get along dengan lelaki
I think I should try to find one guy yang boleh jadi my bestfriend, nak tengok that guy boleh tak kalahkan my girlfriends or not
Yang boleh faham apa yang aku rasa, boleh buat aku rasa happy and gelak non stop.
Hebat and cool gila if ada guy yang macam tu :-) 
Guys nowadays susah nak cari yang betul-betul baik
Haha, suka hati je aku cakap. Padahal dieorang pun sebenarnya fikir macam tu
"susah nak cari perempuan yang betul-betul baik"
Normal la tu kan, semua orang akan cakap macam tu selagi dia tak jumpa depan mata dia sendiri
Tapi paling tak best bila kita rasa orang tu memang baik then dia sebenarnya tak pun
Macam peribahasa " Nila setitik rosak susu sebelanga "
Bila terkena dengan someone nanti mulalah orang lain pun kena sekali
That is what we call life as a human :-)

No comments:

Post a Comment